بیوگرافی لیدی گاگا در ادامه مطلب...
 
~mode-pic~

بیوگرافی لیدی گاگا

جوآن استافنی جرمانوتا با نام حرفه ای لیدی گاگا شناخته میشود متولد 20 مارس 1986 یک خواننده - ترانه سرا و آهنگ ساز است که بیشتر به خاطر کار در سبک الکترونیکا شناخته میشود و مدل موها و صدایش نیز به شدت شبیه کریستیناآگوئیلرا خواننده مشهور است

جرمانوتا از چهارسالگی پیانو را با گوش*کردن فرا گرفت. او در نوجوانی نخستین ترانه*اش را نوشت. از سال 2006 همکاری با راب فتوسازی تهیه کننده موسیقی را آغاز کرد و چندین ترانه نوشت. در طی همکاری با فوساری هنگامی که او ترانه «Again, Again»را نوشت، نام حرفه*ای لیدی گاگا را برای خود برگزید که برگرفته از آهنگ ردیو گا-گا از گروه موسیقی کوئین بود.


اون در yonkers,newyork به دنیا اومد و بزرگترین فرزند والدین ایتالیایی-آمریکاییشه.اسم پدرش joseph germanotha و مادرش cynthia ست.در یازده سالگی به مدرسهJuilliard School در منهتن رفت.گاگا از سن 4 سالگی نواختن پیانو رو یاد گرفت.در سن 13 سالگی اولین آهنگشو نوشت.در 14 سالگی اجرا در open mic رو شروع کرد.

در سن 17 سالگی موفق به ورود در Tisch School of the Arts دانشگاه نیویورک شد که در اونجا رشته موسیقی میخوند.

گاگا در سن 19 سالگی وارد کمپانی def jam records شد و این وقتی اتفاق افتاد که L. A. ReidL خووندن اونو در تالار ورودی دفترش شنید.به هرحال گاگا گفت که L. A. Reid هیچ وقت با اون ملاقات نکرد و بعد از 3 ماه گاگا از def jam اخراج شد.اون از خونه ی پدر و مادرش رفت تا در کلاب Lower East Side با گروه های Mackin Pulsifer و SGBand اجرا کنه.گاگا تمرکز روی پاپ موزیک رو انتخاب و شروع به مصرف مواد و اجرای burlesque shows کرد.گاگا گفت که پدرش برای چند ماه نمی تونست به اون نگاه کنه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, :: 14:30
yasaman

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 29636
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

چت روم